تأثیر تولید محتوا در کسب و کار آنلاین شما

مقاله ای که در حال خواندن آن هستید، کلیپ ها و مطالب موجود در اینستاگرام ، فایل های صوتی و تصویری و … همگی محتوا محسوب می شوند. هر چیزی که حاوی داده و اطلاعاتی باشد که مفهوم و پیامی را به مخاطب القا کند محتوا نامیده می شود. محتوا باید متناسب با خواسته ها و انتظارات کاربران تولید گردد. در واقع ایجاد یک محتوای خوب نشان دهنده میزان ارزشی است که برای مخاطب خود و زمانی که برای خواندن ، شنیدن و یا دیدن آن محتوا صرف می کند قائل هستید.

به طور کلی محتوا به دو نوع متنی و چندرسانه ای تقسیم می شود. پرکاربرد ترین و ساده ترین نوع محتوا، محتوای متنی است. محتوای متنی ایجاد شده برای وب سایت شما بهتر است اختصاصی بوده و از سایت یا منبع چاپی دیگری کپی نشده باشد. محتوای چندرسانه ای شامل فایل های صوتی و تصویری ، انیمیشن ها و تصاویر Gif ، ویدئوها و … می باشد.

چرا تولید محتوای اختصاصی از اهمیت ویژه ای برخوردار است؟

محتوای سایت شماست که باعث جذب بازدیدکنندگان و در نتیجه افزایش یا کاهش ترافیک وب سایت شما می گردد. محتوای تولید شده باید جذاب و سازماندهی شده باشد یعنی علاوه بر جذب مخاطب، برای موتورهای جستجو نیز بهینه گردد.

مهمترین دارایی شما محتوای وب سایت شماست، شما با سرمایه گذاری بر روی محتوای وب سایت خود میتوانید کاربران را به سمت وب سایت خود سوق داده و خوشه های طلایی گندم را درو کنید!

اگر محتوای وب سایت شما به قدری هیجان انگیز و مفید نباشد و تعامل با کاربر به خوبی صورت نگیرد آنها به ناچار به مجبور به ترک سایت شما هستند و ضربه به سایت اولین دستاورد منفی است که می تواند خود به تنهایی تبعات بسیار زیادی داشته باشد!

تأثیر تولید محتوا در شناخته شدن شما و برندتان

مداومت در تولید محتوا باعث آگاهی از کسب و کار و برند شما می گردد. برای آگاهی مخاطبین از فعالیتتان باید در مورد کسب و کار خود حرف بزنید و تولید محتوا انجام دهید. شما می توانید در زمینه حوزه ی فعالیت خود، محل کار، سازمان و تیم برندتان صحبت کنید و برند خود را به عنوان یک مرجع تخصصی و کارآمد معرفی نمایید.

تأثیر تولید محتوا بر افزایش فروش محصولات و خدمات شما

در هر کسب و کاری، انجام فعالیت هایی جهت فروش بیشتر محصولات و ارائه خدمات و جذب هر چه بیشتر مشتریان برای دستیابی به سود مورد انتظار نیازی مبرم است. صاحبان کسب و کارها خواستار این هستند که محتوای تولید شده تاثیر مستقیم و مثبتی در میزان فروش آن ها داشته باشد. به منظور تحقق این امر باید شناخت خوبی از مشتریان و بازار هدف داشته باشید تا بتوانید از محتوای خود کسب درآمد کنید!

به طور کلی محتوای ایجاد شده باید به گونه ای باشد که کاربران را به سمت سایت شما کشانده، ماندن آن ها در وب سایت شما را تضمین کند و در نهایت مخاطبین را به خرید محصولات و به کارگیری خدماتتان ترغیب نماید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه پنل کاربریتماس با ما